I ♥ shopping

Hej på er!♥ Hemma nu efter en dag på stan.

Fick inte med mig mycket alls hem men detta köpte jag! Bilderna ger verkligen inte plaggen någon rättvisa så kommer visa er nån fler gång. Måste ta tag i mina dagens-outfit bilder, lägger aldrig ut sånt kul längre.. Skärpning!



Favorithandkrämen!♥


Nu har jag käkat middag och sitter och tittar på tv! Ska ladda ner en film och snart gå och lägga mig.. ska upp tidigt imorgon för ska besöka johan.d för lunch och lite prat och sen ska jag nog till alle, verkar inte bli nå fest?eller? Iafl, älsklingens morsa fyller år imorgon så köpte även en present till henne :)

Vi hörs lite senare ikväll, puss och kram

Kommentarer
Postat av: andréa

sätter du bara på tumnageln när du ska ta kort eller? Dom andra naglarna är ju borta på alla andra bilder, haha!!!

2011-01-07 @ 21:38:42
URL: http://andreamajkrlssn.blogg.se/
Postat av: Anonym

andréa. hon kanske tappat dem? :p btw, kul att du äntligen köpte dendär koftan bea! :) assnygg, verkligen!

2011-01-07 @ 22:36:13
Postat av: andréa

eller bara satt på tummen för att det ska se snyggt ut! ;)

2011-01-07 @ 22:51:27
URL: http://andreamajkrlssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->