godnatt.♥

Hej på er! Kom hem för en liten stund sen från robban. Solade och simmade, det var otroligt skönt♥ 

Just nu så ska jag mumsa i mig en Billy's pizza och kolla på lite Top Model. Efter det hade jag tänkt slänga på en ansiktsmask och fräsha upp mig lite till imorgon.. Börja skolan imorgon och jag är inte alls taggad! Iafl, hoppas på att kunna somna "tidigt" ikväll för att kunna ta mig upp imorgon. Usch känner ingen ork alls..


Gott♥♥♥♥

Jag ska nog plocka fram kläder tills imorgon nu så jag slipper stressa (för jag kommer att försova mig!) och sedan göra lite magövningar. Vi hörs imorgon, pussar!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

du är så jävla sööt :D

2011-01-12 @ 08:25:18
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->