DESIGN

Hej!♥..bästa uppdaternade bloggen in world history! Fast nä..

Vart inge stan idag så har bara suttit hemma och degat! Har suttit och lärt mig en massa redigeringsprogram för ska ta tag i min bloggdesign nu. Har lärt mig hur man skär ut te.x ett ansikte från en bild, bättre sent än aldrig! Så hoppas snart på att få upp min bloggdesign inom en snar framtid iafl.. Har heller inga nya bilder, det måste fixas!



Föresten! Har aldrig sagt att jag hade faktiskt en blogg för lite ungifär 2,5 år sen.Såhär såg min design ut då..Haha!

Väldigt väldigt längesen.. Hade börjat 7:an, helt värdelös! Hade faktiskt svart hår på den tiden, back in the days ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->