26 JANUARI 2011


Hmm.. Fin ring :'D

Hej på er!

Tänkte bara blogga lite snabbt nu eftersom jag inte bloggat nånting idag! Slutade tidigt idag och åkte med pappa hem ifrån stan, vi for en snabbis in på subway också.. Mums♥ Idag har jag bara städat,slöat och slöat ännu mera! Imorgon har vi någon "tema-dag" på skolan och typ ingen i våran klass ska fara, vet inte heller om jag orkar fara.. Vi får se imorgon hur jag gör! (Hade tänkt att visa en ny ansiktskräm jag har köpt sen ikväll, om jag hinner!)

Ska springa ner och träna nu i nån halvtimma! Vi hörs senare med andra ord,puss och kram♥♥

Kommentarer
Postat av: F

Mer bilder du är tooookk fräsch!!!!!!

2011-01-27 @ 17:08:06
Postat av: nathalie

glömt att svara, men bättre sent än aldrig :)

tack så mkt, söt bild btw.

2011-02-01 @ 04:40:03
URL: http://nathaliecadima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->