2010 i bilder ♥



Här kommer en liten avslutning på vad jag gjorde i slutet av året som varit!


Sommarlovet var över och jag början på Östra gynmasiet i Umeå, Livsmedelsprogrammet! Började i en klass med många fina tjejer. Hösten kom och jag började gymma på riktigt och älskar det! Underbart.


Umgicks mycket med Louisa och Ofelia på fritiden! ♥


Halloween 2010! Började med förfest hemma hos mig med minn brudar, sedan vidare på fest i robban! Var inte utklädd till något speciellt, hade en helsvart outfit och körde på en liten rockig look!

Var mycket inne för mycket ringar med svarta stenar och likande! Det har svalnat lite nu men det är grymt snyggt!



Julafton var trevlig, fick en massa fina presenter! Bl.a en ny gitarr och massa pengar som har hittills bara gått åt till en massa shopping ;)



Shoppade mycket med goda vänner familj och hade det jätte mysigt under julveckan!♥


Året avslutades med goda vänner, öl och mycket skratt♥ Året var i helhet helt okej, mycket fina stunder och några tråkiga!


Kommentarer
Postat av: Lucia

´goa bilder :)

2011-01-10 @ 20:08:55
URL: http://justoneday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->