UPPDATERING

Hej sötnosar!♥♥

Som ni såg förut var jag inte så peppad på att blogga nånting under dagen men nu mår jag lite bättre och tänkte uppdatera!

Har inte gjort nånting speciellt idag, har städat och fixat lite i mitt rum osv. Ska till skolan imorgon iafl, inte så värst taggad på det! Efter skolan imorgon ska jag möta upp min syster på stan och sedan far vi till Vännes. Hennes pojkvän som jobbar i norge varannan vecka bor där så vi ska låna hans lyxiga lägenhet i någon dag ;) Har packat lite vanliga kläder, gymkläder och produkter och småsaker som jag kommer behöver under morgon dag och tisdagen!

Nästan allt i min väska är rosa..Hmm, cute!♥;)

Jag och min syster ska iafl nu gå ut på en låång kvällspromenad, passa på när det inte är såå jävla kallt ;) Ikväll så MÅSTE jag skriva klart min svenska-uppgift som skulle varit klar för år sen..Åhh!:( Hoppas ni får en mysig söndagskväll. Puss!

Kommentarer
Postat av: jen

HUR LÄNGE ÄRUUU I VNS!?

2011-02-21 @ 10:02:59
URL: http://brajenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->