TORDAG 24 FEB

Hej alla fina♥

Har inte uppdaterat på ett litet tag nu men hade fullt upp igår! Kom hem för någon timma sedan, var i stan med mamma idag och handlade lite och käkade på subway♥ Haha, mitt favvoställe ;) Det är där jag hänger..*suck*

Idag hade vi matteprov och det gick faktiskt bra! Tur att jag kollade på det imorse i bussen.. hoppas på G iafl. Hade sedan engelska och sedan gick jag till gymmet, jobbigt var det.. skönt vet det också! ;) Imorgon skulle jag egentligen till skolsköterska på hälsokoll men har gymtid då så det ställde man in! Louisa kommer även in imorgon och gymmar..

Imorgon får jag träffa min älskling också!!♥ Guuuud vad jag saknar honom, inte träffat han på nästan 2 veckor..:(
Vi hörs kanske senare ikväll, kramar!♥

Kommentarer
Postat av: issa

Roligt att du vill kommentera sötnos! :)

Å så fin du är!! <3

2011-02-24 @ 22:13:54
URL: http://issssa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->