Talking to the moon try'na get to you


Godkväll på er!♥

Har inte bloggat nånting idag för att mått så fruktansvärt dåligt.. Usch! Vet inte om det blir nån skola imorgon heller, vill dit eftersom jag missar så mycket..! Min alla hjärtans dag var enkel och mysig, for hem till min älskling och myste!♥ Iafl, har faktiskt inte nånting alls att skriva om men tänkte bara uppdatera så att ni vet att jag lever.. Nu ska jag försöka sova med hjälp av den helt underbara Bruno Mars, hjärta!♥ Godnatt. Pussar och Kramar!

Kommentarer
Postat av: ...

BM <3



lite kul att jag startade "Talking to the moon" just före jag hittade in på din blogg.. och där var den i översta inlägget hehe. Bra låt iaf!



ha det bra :-)

2011-02-16 @ 00:57:23
Postat av: beatrice

Sv: Det var rätt så komiskt, bruno mars är helt underbart bra!<3 Kul att du kikade in på min blogg, ha det bra!



Kram Bea

2011-02-16 @ 11:29:30
URL: http://beaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->