MELODIFESTIVALEN - MIN TOPP 3 LISTA

Ikväll i melodifestivalen så fanns det faktiskt några låtar jag verkligen tyckte om! Tänkte visa er min topp 3:

Erik Saade - "Popular"

Tyckte inte alls om låten först när jag lyssnade på den men den växte desstomer jag lyssnade! Låten var helt klart kvällens bästa bidrag.. "Man boy" som han tävlade med förra året var sjukt mycket bättre men denna har säkerligen en chans!
(Och shit så läcker han är, en av sveriges finest)

Sherly's Angels - "I thought it was forever"

Sjukt snygga alla tre! Och riktigt bra låt. Heja änglarna!

Sara Lumholdt - "Enemy"

En låt som föll mig i smaken! Häftig och rätt mäktig refräng som satt sig i mitt huvud nu ;) Tyvärr gick hon inte vidare alls!


Resten var verkligen skit faktiskt enligt mig!;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GO ERIC!!!

2011-02-19 @ 21:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->