LOVE AND OTHER DRUGS

Just nu: film! Love and other drugs. Hört att den är grym!♥

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, pluggade jättemycket på svenskaprovet som är tills imorgon, ska dock inte fara till skolan. Fast jo, ska in och hämta min telefon som jag "tappade" bort,hade glömt den på skåpet, sedan ska jag ner på stan och möta upp min syster för att shoppa lite! Älsklingen kanske också skulle komma ner och göra oss sällskap. Tar iafl 2bussen in till stan imorgon så jag ska ta en rejäl SOVMORGON(♥) och vila :).

Har inte så mycket mer att skriva, ska njuta av fortsättningen av denna film. Vi hörs imorgon alla söta bloggläsare, pussar1

Kommentarer
Postat av: Astrid H.

den måste jag se !!

2011-02-02 @ 16:09:52
URL: http://oneofthekind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->