DAGEN/KVÄLLEN


Hej på er sönosar!♥ Vaknade upp bredvid min älsklingen men han stannade inte länge, han hade träning klockan 10 så har varit helt lonley sen dess.. Gör inget speciellt just nu, slappar och ska nog se klart en film som vi påbörjade igår men vi somnade som vanligt!;) Haha, typiskt oss..

Hur ser då min dag/kväll ut då?
Ska faktiskt snart börja snygga till mina naglar och småpyssla med mig själv, fixa en ansiktsmask och lite sånt! För ikväll blir det fest! Längtar som ett as.. Blir iafl att fixa mig och fara till ånäset lite senare ikväll, kommer bli grymt! Lovar er en kvällen outfitbild också, det gjorde jag bara förut i bloggen men nu har jag lovat!:)
Kör på min nya t-shirt ikväll.

Sover hos älsklingen ikväll också och imrn så ska jag fara till stan tidigt så vet inte hur mycket blogg det kommer bli efter idag! Kommer att blogga direkt jag får möjlighet♥ Skriver snart igen. Kyssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->