Mitt 2011

Fem händelser som varit bra det här året?
1. Blev anställd på Change och JC.
2. Har träffat några väldigt speciella människor.
3. Spelade på skolavslutningen med Sofia och Sissela.
4. Min klass har kommer så sjukt nära varann och nu kunde jag faktiskt inte haft finare vänner omkring mig.
5. Att jag har kommit till en punkt i livet där jag inte låter mina känslor styra över min egen lycka.


Fem händelser som varit sämst det här året?
1. Det tog slut mellan mig och Alexander.
2. Mamma och Pappa skiljde sig.
3. Min väska blev stulen på skolavslutningen med kamera och en massa viktigt innuti.
4. Jag har sårat en väldigt fin person.
5. Har själv blivit sårad.

Vad har du lärt dig i år?
Att musiken är det jag vill hålla på med.

Blev året som du har tänkt dig?
Verkligen inte men samtidigt kommer jag inte titta bak på 2011 och vara missnöjd, tvärt om!

Vilka kläder har du använt mest?
Svarta jeans, converse, skinnjacka och stickade tröjor.

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Jessie J, , Miley Cyrus, Rihanna, Ron Pope, Justin Bieber
och Melissa Horn och en massa andra såklart!

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Haha, jag ser fan aldrig film, eller tv-serier men Harry Potterfilmerna slår verkligen ingen.

Vilka människor har du hängt mest med år?
Alla brudar i min klass, Alexander, Louisa, Ofelia, Adam, Tobias och måånga andra.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Kevin, Sara och Jenny och många fler.

Vad är det vackraste du fått i år?
Haha, har ingen aning! Men fick mig somsagt en iphone av mamma i julklapp och den håller jag kär ♥

Vad är det bästa du har läst?
Hatar att läsa..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Sjöng inför andra människor, blivit anställd av ett företag och satte mig i ett flygplan, var i stockholm och på gröna lund och höll på att ta självmord i olika karuseller.



Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajemen!

Vad var din största framgång 2011?
Blev anställd på JC som säljare, trodde inte jag skulle fixa det men ack jo, grymmaste!


Bästa köpet?
Min skinnjacka helt klart ♥

Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol, mat och kläder.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt på vad som va viktigt för mig och vad jag ville.

Favoritvideo i år?
Ingen aning!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Men herregud, inge minne av det.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Hmm, jeans, converse, snygg topp/stickat.

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3

2011-12-27 @ 00:43:32
URL: http://jennynilssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du lägga ut en video när du sjunger

2011-12-27 @ 19:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->