jag var så jävla vacker jag var underbar, du tänkte för dig själv: hon ska jag ha' jag följde med dig hem & du gjorde mig svag

Good morning sunshines! ♥

Dagen började tidigt med att besök hos tandläkaren klockan halv 11 för att göra avtryck till en betskena! inte klivit upp den tiden på grymt länge, kämpigt! efter det åkte jag och mamma hem och käkade mackor och kollade på csi. Nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik och vilar! Tinchy stryder feat melanie fion - let it rain spelas ut högtalarna ♥ grymt skön låt!

Iafl, ska nog köra lite kareokeparty.com nu! Någon som har testat det? ;) Superkul, haha! Här har ni en länk. Vi hörs senare. Puss


Kommentarer
Postat av: Sanna Lövgren

du är verkligen vacker!

2011-08-22 @ 00:48:04
URL: http://sannil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->