3 augusti 2011

Hej alla sötaaa ♥ känns verkligen konstigt att skriva Augusti i rubriken..

Hemma nu.. jobbade igårkväll och det var superkul men fötterna blöder nästan, allt spring satte sina spår ;) men hade superkul ändå! efter jobbet tog jag bussen hem till alexander, var så trött så gick nästan direkt och la oss! idag slappade jag bara i ånäset och sen nu ikväll var jag i robban och såg fotboll..

Ligger i min säng nu och lyssnar på musik och ska snart städa mitt rum, imorgon ska jag upp tidigt och stapla ved! helvette va drygt.. pusshej ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

gnatt älsko<3 om du vill kan jag komma och hjälpa bara du ringer!ezE

2011-08-04 @ 01:07:18
Postat av: Alexander

Skriv inte sådär till min tjej, ditt slasköga..

2011-08-04 @ 01:57:30
Postat av: mikkekeke

Matte man up och skriv ditt namn YO

2011-08-04 @ 03:13:47
URL: http://ezzaaay.blogg.se/
Postat av: sneyking

lol det va me?

2011-08-04 @ 04:21:18
Postat av: Josign

sv: Jag gör ganska många steg i photoshop för att få dom så =) Men testa ett sätt genom att följa min photoshop guide om det. Kram!

2011-08-04 @ 07:30:25
URL: http://josign.blogg.se/
Postat av: Catta

Oh vad roligt :D grattis till nya kameran får jag väl ta och säga då;) igår drog jag iväg till göteborg och gick på liseberg helt utan någon planering. Sånt är askul tycker jag! :D Gillar du spontana grejer? :D



kraaaam.

2011-08-04 @ 11:55:38
URL: http://cathauiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->