25 augusti, we own the night!

Hej ♥

Andra dagen i skolan, vi hade bageri hela dagen! var nice att börja baka igen men riktigt drygt med äckelmössorna ;) men hoppas vi får nya iår! efter skolan stack jag ner på stan med josse och agnes, kollade in nya h&m och just innan jag tänkte dra hem ringde mickan från change så gick raka vägen till jobbet och jobbade till stängning! ;)

När jag kom hem käkade jag och mamma och såg true talent och mumsade kokosbollar ♥ ska försöka sova lite tidigare ikväll eftersom min hals dödar mig och jag behöver vila, osäker och det blir skola imorgon!

Haffade en ny bh på jobbet idag, behövde en ny vit och den satt som en smäck! DD, grymt nöjd ;) haha, nä vi hörs! Puss


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Meeeh åhhh nu vart jag ju sööt sugen :/

2011-08-26 @ 06:46:49
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->