Jag lever!

Hej! Haha, kom på att jag hade en blogg också.. Attans ;) Kass uppdatering! Nååååja...Vad har jag gjort då?

Söndag: Steg upp och krattade en jävla massa på utsidan, sedan på kvällen åkte jag till Alexander på middag! Familjen hollström var där och det var riktigt trevligt. Sov hos Alexander♥

Måndag: Vaknade upp hos älsklingen, kring lunch for vi till robban där alle hade match! Köpte glass med amanda och Maria, hihi gott :) Resten av dagen spenderade jag bara hemma, städa lite osv.

Idag är sista dagen på lovet, är inte alls taggad på att fara tillbaka till skolan.. Usch! Idag har jag inte så mycket planerat, ska ut och springa och efter maten ska jag ner till robban och sola och simma :) Måste även göra lite på ett arbete som skulle varit klart för år sen.. *suck*


Gammal bild, men har ingenting att bjuda på;) Min blogg är ändå så boring just nu så en gammal bild spelar ingen roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->