Godmorgon!

Godmorgon alla solstrålar!♥

It's friday, Friday! Min dag och kväll kommer bli lugn faktiskt! Ska in till stan efter lunch och köpa min fondtapet som jag ska ha på den "stora" väggen ;) Har alltid velat ha en fondvägg på någon New York inspirerat såå jag kör på det. Ska också lite senare beställa hem ett väggord som jag ska designa själv men det får ni se om jag beställer det!

Måste också hålla utkik efter en ny byrå och tv-bänk, hmm! Måste även köpa hem en silverfärg och en ny matt vit färg!


Så ser fototapeten ut! Kommer bli grymt tror jag :)

Finns den inte i butik får jag ta och beställa den! Vad ska ni göra idag/ikväll kära bloggläsare?

Kommentarer
Postat av: Beatrice

tack baby :D

2011-04-22 @ 12:06:33
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->