Kära kvällsblogg.. Kom hem för ett tag sen! Är kall och dyngförbannad för att de verkade som att ingen hade lust att hämta i mig i sika. Aja, home now! Ligger i sängen med kläder och dubbla täcken för att få värme i kroppen, less.

Kvällen var superkul. Det var en lyckad kvällen i stan med tjejerna,vi mumsade godis och pratade, skrattade och umgicks! Jättetrevligt♥ Tack. Jag tilda andrea och elvira tog 22.40 bussen hem och tog faktiskt en promenad ifrån teg till busstationen :)

Randombild jag tog! Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: sara linnéa therese

men brb då ska jag gå och sätta mig i ett hörn och cutta mina handleder för jag är så jävla avis på ditt utseende.. :)

2011-04-19 @ 14:37:01
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->