snabbt inlägg om dagen

Hejsan, skolan var enbart slapp idag, två lektioner och vi slutade 20 över12 så det var skönt ;) Vi hade idrott och bagerikunskap så de va inget jobbigt, jag och elvira tog 13.10 bussen hem och har varit hemma nu ett tag, spelat lite betapet, städa rummet och kollat efter nå recept på internett. Ikväll blir det storbak i rickla, tro de eller ej ;) Ska baka nå kokos rutor i långpanna med nån marängtopping uppepå, smaskens!

Liten sak som jag märkt av nu är att vars man nästan går(känns de som) så blir man som lite halvbedömd hela tiden, som idag te.x jag och elvira kommer och går igenom korridoren och där sitter det kanske 10killar på en lång bänk och när vi går förbi säger dem; en tia,en tia. Det känns verkligen som att dman blir bedömd på nått sätt, just de idag var väll bara possitivt att vi var 10or men iafall ;)

Dagens outfit såg iafl ut såhär




Imrn på skolan har vi nån fadderdag med 2våorna, vi ska baka pizza och bara lära känns varann också, låter bra!
Men iallafall så ska jag och morsan ut och springa nu, vi hörs senare ikvl:)♥


Kommentarer
Postat av: reb

jaa..ska blir skönt!

2010-09-06 @ 19:34:09
URL: http://rrebeccaatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->