paow och hugo's låt



Hej, när jag komme hem gjorde jag de vanliga framför datorn, facebook betapet och läste bloggar, jag kommer tillslut in på paow's blogg och hon och hugo hade ju tydligen släppt "deras" låt nu. Visste att det skulle vara en cover men jag var inte så förtjust i de, nog sjunger paow bättre är kissiemissen men låten är inte så speciellt bra enligt mig ;)
Det såg ju lite stelt ut och så, mimandet gick väll sådär för dom ;)menmen.. dåligt också att de va så många dom "kända" i videon, det tog ju som bort ögonen lite från dem som de handlade om, eller.. dem som sjöng! Det blev som lite att, jamen där är dessie, och där är alma också vidare!menmen.. har inte så mycke mer att skriva!



Löpningen gick ba fint, men håller på att få ett jäkla skavsår så ska nog bara ut och gå imrn, blir bra:)
Har också bestämt mig för att köpa ett gymkort på östra, så då kan jag gymma på fredagmorron, kung!♥
Morsan tyckte även att jag skulle fixa enn gymkort på robertsforshälsan där hon gymmar så vi kunde gymma tillsammans ibland också, blir nog det också:) Men nu ska jag ner och käka sen in i duschen, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: elvira jonsson

bra låt ;) allvar gillar du den eller vad? :P <3 <3

2010-09-06 @ 19:28:18
Postat av: Jennie

jag hoppas verkligen de men vet inte. :(

<33

2010-09-06 @ 20:07:45
URL: http://skumgodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->