höstskor

Hej bloggen, suttit och kollat skor i en evighet nu, eller de började när alle for hem vid  4 och fortfarande inte kär i några. Ett par nya skor är verkligen ett måste asså, idag går jag omkring i ett par risiga vita tygskor, svarta ballerina och har ett par uggs med dem är nästan intill gigantiska, måste verkligen skaffa nya ;) menmen.. slängde iafl ihop lite skor som jag tyck är snygga, måste somsagt köpa några snart, vill ju ha några som är liite varmare iafl, men dessa skor tilltalar mig just nu!

klackar är verkligen såå hett♥

sedan denna nya trend, boots/kängor! diggar de men vet inte om de är för mig men skulle lätta kunna tänka mig ett par, absolut :) dessa två kommer ifrån skopunkten och dinsko, har prövat båda men jag vet inte hur jag ska göra, ska nog skaffa lite pengar först men de löser sig ;) kan ju fan inte gå omkring i ballerinaskor så himla mycke länge till, skulle även kunna tänka mig ett par kilklack skor, de är skitsnyggt tycker jag! fanns ett par på have2have som jag tyckte såg bra ut men vi får se va de blir för några ;)

Ska gå in i duschen nu och sedan blir de sängen och lite tv tittnade, hörs imrn sötnosar! puss♥

UP-DATE- har nu hittat skorna jag måste köpa, visar imrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->