home sweet home!

Hejsan allesammans! Är hemma nu efter en lååång dag i skolan! Tog vanliga
bussen in (7bussen) och gick och gymmade klockan 8- 15över 9, riktigt skönt men
har en jävla träningsvärk nu, eller.. det började redan efter träningen men jag har
fortfarande ont. Hade även svenska prov idag men det gick faktiskt hyfsat bra,
övade i bussen och lite igår bara men är nöjd iafl!

Ikväll blir det nog att vara ensam hemma hela kvällen,skulle egentligen fara till
ånäset och va med mikke men det blir nog bara en lugn hemmakväll, ensam!
Morsan hade köpt hem lite chicken nougets och nå pommes som vi skulle
käka när hon komme hem så det blir väll bra, i övrigt kommer kvällen att suga..
saknar alle<3

Vad ska ni hitta på ikväll för kul?♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi tack för det :)... min kompis som gjorde headern.



kram

2010-09-24 @ 18:58:31
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: elin nilsson

allt bra med dig ?:D

2010-09-24 @ 19:10:46
URL: http://eeelinnnnnnn.blogg.se/
Postat av: din syster

de va då mysigare än att supa sig fullllll

2010-09-25 @ 11:10:55
Postat av: tandläkaren

jag ville inte att du skulle komma.. jag ville komma i dig

2010-09-25 @ 13:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->