hemma från älsklingen!

Hej alla söta, jag kom hem för kring 1timma sedan och har käkat och bara
snackat med familjen osv, och nu sitter jag här och bloggar ;) ofc! Var med
älsklingen igår som jag skrev, for ganska sent så vi hann inte göra så mycke
på just kvällen, vi myste bara och såg film! Det blev Knight and day, den är
hyfsat ny och det är ju Tom cruise och Cameron diaz i huvudrollerna! Och den
var faktiskt riktigt bra. Vi laddade även ner Bert- Den sista oskulden men den
såg vi bara 5 ynka minuter av för ingen av oss orkade se den ;) haha!

Vad gjorde ni igår då?<3

Fyfan va snygg cameron är, nog för att hon är blond i just nu men hon
passar verkligen i brunt hår. Fast tom cruise är väll inte så jäkla ful han heller? ;)

Nu ska jag svara på kommentarer och sen blir det väll att
blogga och sedan pyssla om mig själv lite inför morgondagen! hörs sen♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv:_ ja:D jo jag får se vad jag hittaR;) har inte du tips på nån bra skosida?:D

2010-09-26 @ 19:11:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->