hemma efter middag med familj

Hejsan, är hemma nu och känns enkomt skönt ;) igår for jag till robban kring halv 4 för att se älsklingen spela match och sen vidare till honom. När vi komme hem till han for jag alle och patrik och hyrde film, dom valde green zone, jag hade inget med det valet att göra, avskyr verkligen actionfilmer, typ millitären och armen,krig osv, skit tråkigt ju;D När vi satt på filmen så la jag mig ner direkt och somnade på kanske 2-3 minuter ;) ville inte ens ge filmen en chans, haha! efter filmen så gjorde vi inte så mycke, myste osv:) fick även massage,sjuuukt skönt!

Idag hade alle match kring 4 och vi for till robban vid halv 3:) matchen blev oavgjord, 4-4, alle gjorde två skitsnygga mål, min kille de<3 väl efter matchen drog jag och familjen iväg till bygde och morsan farsan linnea och mormor gick och röstade och efter det for vi och käkade på trafikbaren, va gott men just nu efteråt känner jag mig bara äcklad! usch hemskheter.. tur att jag och max ska gymma imrn ;) ;) ska fan köra svinhårt imrn! satsarn ;)

tog en kebabtallrik!


Ska ladda ner lite musik nu sedan ska jag packa för imorn och sen blir det duscha och sen kanske ett litet inlägg innan jag beger mig mot sängen, hörs lite senare dåra! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->