hemma

Hejsan sötnosar, har nyss kommit hem från skolan och kom på en jävligt konstig sak idag.
Varje måndag är jag skittrött i bussen och sover i bussen, men inte alla dem andra dagarna,
tisdag ons tors fre, kan inte sova- inte trött! men på måndagarna, ZZZzzZZzZZ, skittrött!;D

Skolan var inte alls jobbig, hade idrott först , vi spelar kricket och brännboll! Efter det så gick jag
och max och gymmade, skitkul:) denna gång var det lite mera folk inne på gymmet,även classm8s!
Efter gymmet gick vi och käkade och sen hade jag lektion, hade bagerikunskap i en timma
och sen slutade jag, tog 13.10 bussen och och sov hela vägen hem ;)

Märkte verkligen när jag gick mot busstationen att hösten verkligen är här!

up-date! kass bild, använde mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->