godnatt

Hoppar in i duschen nu och ska som försöka avsluta denna dag, men är inte så trött, blir nog att bädda ner mig själv i sängen snart med ännu en kopp med varm choklad♥

Imorgon har vi bageri hela dagen så de blir slappa kläder och de är skönt! vet inte riktigt
vad vi ska baka ochså men ska nog ta med mig kameran för en gångs skull och ta några kort så jag kan visa lite va vi håller på med för kul :)


Detta blir det sista inlägget för dagen så kmr förmodligen skriva imrn kväll tyvärr,
sticker nog direkt till robban och simmar och solar imrn så kommer inte hem föränn 9!

Vi hörs imrn sötnosar
, puss på er♥


Kommentarer
Postat av: andréa

HAHA skämtade ju bara, satt och as garvade högt ensam när jag skrev de, hahaha no life!

2010-09-20 @ 22:01:32
URL: http://andreamajkrlssn.blogg.se/
Postat av: ofelia

sjukt snygg t-shirt ändå! :)

2010-09-22 @ 12:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->