för första gången på väldigt länge..

Hejsan, fick min nya mobil idag:):) skitglad är jag, har inte haft en ny mobil på jag vet inte hur länge, 2år kanske? ;)
Så känner att detta behövdes verkligen, vart en lg och är super nöjd hittils. Ska bara fixa mina kontakter för alla blev dubbla och det blev masakrångel och skit men ska fixa de ikvl nån gång. Sitter och laddar ner lite musik nu så jag ska kunna lyssna på musik på morgonen när jag åker buss till skolan, kommer bli mycke lättare då ;)

Riktigt kass bild men anyway..Idag på skolan gjorde vi inte så mycke, bakade semlor och nå bröd, komme en ny brud som skulle kanske skulle börja våran linje men vet inte, man ser väll :) Ska nog mot min vilja ut och springa i detta oväder snart, ska bara städa upp på rummet och sen får vi se om de blir nått löpande.

Ikväll är de idol och de ska jag fan inte missa, missade hela nästan igår pga att jag var i robban och så, men ikväll ska jag vara framför tv:n klockan 20.00 ;) like it like it, ha en fortsatt trevlig kväll sötnosar, puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->