dagen

Hejsan, är hemma nu efter en hyfsat kort dag i skolan och sedan
stan med mamma och syrran! Efter det for vi på maxi och handlade maat.
Är faktiskt riktigt besviken på stan, hittade ju tammefan ingenting! Har inte
fått mina pengar än så det är ju bra om jag då just inte hittar någonting,men jag
var ute efter en ny jacka och det hade mamma lovat att hon skulle betala men hittade
ingen som passade.. Letar efter en beige/cream färgad helst men skulle jag hitta
en svart som jag gillade skulle jag naturligtvis köpa den! Men ingen jacka för mig idag..

Inne på gymmet idag var det förjävla lugnt för att vara en måndag, brukar vara fullt med
folk men jag var ensam i hela 1 timma faktiskt, tog det extremt lugnt och sprang bara
lätt på löpbandet i 45 minuter och sedan körde jag lite lätta rygg och armövningar!

Såhär såg iafl dagens outfit ut, man ser inte så mycke men ändå!


Cardigan- HM
Svart linne- Gina tricot
Jeans-
Gina tricot
Ballerinaskor-
Skopunkten

Kommentarer
Postat av: Sanna

fin bild :)

2010-09-28 @ 20:14:32
URL: http://ananaskiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->