sitter hemma hos ofelia

Hej sötnosar, har nästan nyss kommit hem till älsklingsofelia och vi sitter bara
och lyssnar på musik, kollar kläder och lite såntdär roligt. Efter skolan så gick jag och
elvira ner på stan och jag köpte tre nya ringa, sjukt nöjd iafl, jag visar lite senare :) Sen gick
vi upp till busstationen och sen for elle hem och jag gick ner på stan igen och mötte upp
ofelia maja och andreas för att gå och fika eftersom det är majas födelsedag, mycket trevligt!

Sedan splittrades vi och jag och ofelia tog en buss hit till umedalen där vi är nu och ska snart
göra mat, det blir pankakoooor♥mys! Fast just nu sitter båda fastlimmade efter sina datorer
och bloggar, hihi! Vi lekte även lite med camen förut, heta! ;)


Hörs senare ikväll, hare bäst♥ kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->