scorett öppnade idag

Hejsan sötnosar ♥

Har haft dålig uppdatering ett tag nu men har inte haft tid, men sitter iafl och ser på tv med morsan
just nu, väntar på att Top Model ska börja! Gillar verkligen det programmet, skitbra!

På skolan hade vi först idrott, vi hade volleyboll och fick faktiskt mycke possitiv kritik ifrån en av våra
idrottslärare, det stärkte som fan faktiskt. Efter idrotten gick jag och gymmade och det gick riktigt bra.
Efter skolan så gick jag Elvira och Jennie ner på stan och gick raka vägen in på scorett som öppnade
idag i UP2-gallerian men det var så himla mycket folk så man fick nästan ont i skallen ;)

Såhär ser jag ut nu,myskläder♥ Vi hörs senare, pusskyss! (p.s ska visa vad jag beställde nyss oxå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->