school

Hej sötnosar♥ Sitter på skolan nu och har iafl haft lunch och ska snart gå ner i bageriet snart!
Tänkte bara skriva lite om gårkvällen och så ;) Here it goes.

tisdag Jag och Louisa for hem till mig efter skolan och käkade och packade lite åt mig, efter sen kom
pappa och hämtade oss och skjutsade oss till robban. Vi gick och solade och sedan tog vi en buss upp
till Ånäset och for hem till henne! Sprang över hem till älsklingen kring halv 10 och sa godnatt, love!

idag Vaknde upp hos finaste Louisa och vi fixade oss och for ner till bussen och äkte till skolan. I bageriet
håller vi på att bakar lyxbullar och pajer. Får se hur det går!

Såhär ser jag ut idag, fyfan! Söta josse i bakgrunden♥ Ha en bra dag, kysspuss!

Kommentarer
Postat av: Jennie

S,s,s,s,SNYGGING!<3

2010-10-21 @ 18:38:44
URL: http://skumgodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->