nattinatti♥

Hejsan alla söta! Kom för ett tag sen ut ur duschen och har nu smörjt in kroppen med
body soufflé från apoteket♥ Ligger i sängen nu och äter en mandarin och dricker vatten! Gott.

Tänkte tipsa er om en sak som jag för längesen gjorde jätteofta men har börjat nu igen sedan
nån månad tillbaka! Det är att lägga ett tunnt lager med just klöver vaselin på övre och
undre ögonfransar. Det gör dem starkare och i vissa fall längre sägs det! Ofta så blir
ögonfransarna torra på grund av den mascara man sätter på så då kan det vara bra att
kleta på lite vaselin för att mjuka upp dem en aning :) OBS! inte I ögat, då kan man få en vagel.

Denna köpte jag idag på apoteket för 22:-. Billigt och bra, använder det självfallet även på läpparna!

Lägger mig och smsar lite med älsklingen nu och sen hoppas jag på att kunna somna! Ska upp tidigt
imorgon och gymma, skönt! Såg även att idag har jag haft besöksrekord. Hela 156 personer har kikat
in på min blogg idag, nu kan jag somna med ett leende på läpparna! Vi hörs imorgon bitti, pusskyss♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice

okej okej :D myyys, jag ska ut på krogen! :) Hhur länge har ni vart tillsammans? :)

hoppas de håller :D<3

2010-10-14 @ 23:11:39
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Grattis till besöksrekordet! Nu är det bara jobba vidare :)

2010-10-15 @ 06:40:50
URL: http://slipsens.se
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

jag var hos några vänner igår & tittade på film :) vad ska du hitta på i helgen?

2010-10-15 @ 09:04:51
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->