Maybelline New York

Var nere på stan idag en snabbis och vet inte om jag är lite efter med detta men det hela var nytt för mig!
Såg att Maybelline har kommit med en hel serie med ögonskuggor,läppglans,läppstift och nagellack osv.

Vart mest suger att prova några av deras nagellack, såg verkligen skitbra ut! Kostade även bara 30:-
Dem fanns i en massa snygga höstfärger och ska nog köpa det ljusrosa  även fast jag inte kan ha
det så många dagar för när jag ska in i bageriet ska de bort ;) Drygt men ska nog ändå köpa nån!

Dem är litesådär genomskinliga, snygga höst färger!♥

Kommentarer
Postat av: en värmlands tjej

har vart ute å promenerat litte så nu sitte ja å gôttar mig mä en varm kopp TE :)

2010-10-12 @ 19:40:40
URL: http://mybloggnotyours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->