HEMMA

Hejsan sötnosar, hemma efter en lång dag! Vaknade upp hos alle och nästan direkt när
vi vaknade skulle vi fara in till stan för att alle skulle på nån lagfest! Så jag och alle's familj
fortsatte att gå omkring på stan ett tag efter alle dragit på den och sedan for vi till hans mormor
och käkade och lite sånt trevligt. Är iafl hemma nu och är rätt trött faktiskt, blir nog en tidig kväll..

Jag och älskligen såg bio igår som jag skrev, filmen var faktiskt bra! Kan rekommendera
den till er som är biosugna för tillfället ;) Hämnden hette filmen! Den får 7 av 10 stjärnor ;)

Mamma hade köpt hemma massa gotta så snart ska vi se film och käka marängglass,såå gott!
Skriver kanske lite senare ikväll om jag inte somnar, vi hörs! pusskyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh måste absolut se den filmen! Tror den är skitbra, hoppas du hade en trevlig kväll :)

2010-10-10 @ 12:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->