heals♥

Åh, är verkligen kär i dessa skor♥ Dem är ifrån Kenzas höstkollektion,råsnygga!
Har provat dem två gånger inne på 59:an och det finns bara en 36:a kvar
och dem sitter som en smäck på mig men klacken är så jäkla smal, dessa kan
jag inte gå omkring med en hel dag på skola/1-2 gåner i veckan, mina vader och
fötter och strejka känns de som ;)  Men skulle verkligen vilja köpa dem..ångest!


Lovely, lovely shoes ♥ Fanns även ett par liknande med lite tjockare klack som jag
annars skulle kunna tänka mig, dem ser nästan likadana ut men kan tänka mig att dem
är lite skönare i längden ;) får se hur jag gör,men först måste jag köpa ett par kängor, Ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->