godmorgon

Hej sötnosar, vaknade nästan nyss och hoppade direkt in i duschen, sen så noppade
jag ögonbrynen och nu sitter jag med en ansiktsmask i ansiktet och bara lyssnar
på musik och käkar en minibar,så goda♥ Ska städa mitt rum snart och sen ska jag väll
fixa mig och sen kanske kring 3tiden eller så hoppar jag på en buss och far in till stan
och möter upp älsklingen på stan för att sedan på kvällen se bio, det blev hämnden..
Det är den nya filmen med Mikael Persbrandt, hoppas den är bra! Någon som har sett den?

Hoppas iafl på en mycke trevlig kväll, sen efter bion åker vi upp till ånäset
och sover där, kommer hem imorgon så blir kanske inte så mycke bloggande!
Men som sagt ska jag städa rummet nu och sen fixa mig, hörs sen! Kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->