en biege kavaj!

Hej sötnosar, sitter uppe på mitt rum, mitt hemliga blogggömställe ;) Haha, men sitter
iafl uppe i rummet och har alldeless nyss städat huset och borde städa mitt eget rum
men det orkar jag verkligen inte just nu! Sitter och lyssnar på Paolo Nutini, gash så underbar♥

Idag på skolan hade vi för första gången inneidrott och det blev badmintion, så sjukt kul de va!
Efter det gick jag raka vägen in i gymmet och körde på som satan där, vart faktiskt heelt slut ;)
Efter det bar det av till bageriet och sälja kanelbullar, är ju kanelbullens dag idag!  Var faktiskt
lite pinsamt att stå där med "kepsen" och allt när det komme en massa folk som skulle köpa
bullar, även folk man kände ;) uschusch! Men det gick bra iafl, efter det så slutade vi och jag
gick ner på stan för att möta upp syrran för att gå en vända på stan och kolla om det kunde
finnas nått snygg och fick faktiskt med mig en väldigt efterlängtat sak hem ;) check it out!

Så snygg!♥Love


Det var dagens "shopping" ;) Ikväll ska jag bara vara hemma och slappa, ta det lugnt :)
Ska nog gå ner och äta någonting nu iafl för har inte fått i mig någonting idag,suck! Hörs, kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->