arg, morr! godnatt

Hej sötnosar♥ Har nyss kommit hem och ska snart göra lite läxa, vi skulle skriva
nån sammanfattning på nån film som vi sett på engelskan! Trist! Var iafl i robban nu
ikväll och solade och simmade, köre på ganska hårt i bassängen, mycke skönt! ;) Kommer även
hem och när jag kliver in i mitt rum märker jag att min lampa har gått sönder och har INGEN annan
lampa än den så nu är det helt svart i mitt rum och jag blir bara less för orkar inte göra nått åt det!

Ska även packa en del ikväll, stannar i stan imorgon och möter upp älsklingsofelia på stan
och går väll en vända på stan och sen köper vi väll hem nått gott käk och far till henne och
där stannar jag tills torsdag, kommer bli kanon :) Har en del att packa eftersom vi har idrott
på torsdag och en massa sånt, jobbigt..


Säger nog godnatt för dagen med en riktigt snygg bild på mig och louisa, gillas
Ha en skön kväll allesammans, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->