Vill ha..

Som ni kanske vet så älskar jag träning, att vara ute och gå/springa och framförallt att gymma!
Tycker det är mycket tankenollställande och skönt, men nu när elvira och louisa ska börja
gymma med mig så kommer det säkert bli lite mera flum också, bara kul.. Hehe

Men iafl.. jag vill verkligen ha nya träningskläder, tycker det blir mycket roligare då! Har kikat in
ett par skor på stadium som jag funderar på att köpa och jag vill definitivt ha något i rosa ♥ Så hett!


Allt detta finns på stadium och är av märket Nike och detta skulle jag verkligen inte tacka nej till :)
Måste fara in och kolla om jag hittar nått av detta i butik, skittaggad! Nog funkar det jag har nu idag
men vill verkligen ha något nytt. Kanske önskar mig ett presentkort på stadium i julklapp? Bra idé där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->