Första advent

Hej mina älskade bloggläsare ♥

Nu har jag inte bloggat på nästan 3dagar och tro inte att jag ska ha en bloggpaus för det ska jag inte
men det var en jävligt stressig fredag och lördag men idag är jag tillbaka! :) såhär har min helg sett ut.


Fredag:
Tog ledigt ifrån skolan efter lunch(skönt..) och tog en buss ner på stan och mötte upp morsan
och syrran för att gå på stan. Köpte en ny jacka, äntligen! Och två ringar.. visar senare idag tänkte jag!
Vi gick och fikade och efter det for vi och handlade mat. När vi kom hem så gjorde vi tacos och sen
kom alexander och vi såg idol och somnade tidigt. Vädret var iafl det värsta jag varit med om på länge.
Jag var så jävla Det går inte ens att beskriva hur kall jag var, usch..

Lördag: Vaknade, käkade och sedan for jag och alexander till ånäset hem till honom. Vi gjorde
nästan ingenting, bara slappade! På kvällen såg vi film med han familj men dem såg robin hood
och det är verkligen inte en film för mig så jag låg som mest och ville sova ;) Haha..



Söndag/idag: For hem ganska tidigt ifrån ånäset och kom hem och städade rummet och sedan så
klädde vi årets gran :) Åh den blev skitsnygg, vi har en vit gran med massa silver och svart, I like it


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: klart! <3

shit ofta ni tar fram granen nu :O

2010-11-28 @ 18:50:37
URL: http://skumgodis.blogg.se/
Postat av: queen

hej..allt bra?

2010-11-28 @ 19:10:10
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tihi taack :]<3

2010-11-28 @ 19:58:08
URL: http://skumgodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->