dagen

Hejsan mina fina läsare! ♥ sitter i min säng och har nyss städat mitt rum och nu ligg jag bara framför datorn.

På skolan gjorde vi inte ett piss, var jäkligt slappt iafl. På idrotten hade vi volleyboll, grymt kul!
Efter skolan gick jag ner på stan, träffa max och sen gick han sen mötta jag upp elvira
och louisa. Vi gick omkring litegranna, jag köpte en farsdagspresent till pappa också!
Höll på att glömma bort farsdag.. hehe!

Vi avslutade med en subwaymacka, så sjukt gott var det! I'm love'n it ♥




Detta fick jag med mig hem. Vi hörs lite senare för ska hjälpa mina syster och välja ut en outfit
till i morgon när hon ska ut på krogen! Kyssar


Kommentarer
Postat av: lovisa

grymt snygga trosor!

2010-11-11 @ 20:11:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Bara Schteken

Joo men visst, perfekt farsdagspresent ;D

2010-11-11 @ 20:22:26
Postat av: Anonym

haha måste faktiskt hålla med schteken! finfin farsdagspresent, tror Hasse kommer bli väldigt glad :)

2010-11-11 @ 20:32:30
Postat av: lovisa

sv: tacK:) ÅÅH den korsetten är sjukt snygg, har också velat om jag ska köpa den eller inte:P

2010-11-11 @ 20:58:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->