söndag kväll 14 november 2010

God kväll alla underbara läsare ♥

Dagen har gått skitsnabbt och jag börjar faktiskt bli riktigt trött, hoppas att kunna somna tidigt så jag orkar
stiga upp imorgon. Morgon dagen börjas med gym och har nyss brännt ut en skiva med
bra musik så jag slipper ha på den skitmusik som finns där ;)

Mormor och morfar är här nu och vi har bara fikat och snackat. Innan det var jag ute
på en prommenad, riktigt skönt! Vi hörs imorgon sötnosar, kysssar!



(Denna gång har jag svartvitt av den anledning att mitt hår blev förstört efter jag färga det)
Ska fan börja sola 2 gånger i veckan så att det bleks fortare..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, tare lugnt nu va, blev säkert jättebra, inte bra att sola för ofta så :/

2010-11-14 @ 23:24:21
Postat av: Beatrice

hoppas du haft en bra helg baby! är allt bra? :D

2010-11-15 @ 06:23:38
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->