29November 2010

Hej på er sötnosar ♥

Idag for jag faktiskt till skolan trots bara en lektion, vi hade bad på idrotten. Anledning till att jag for till
skolan var för att gymma, så det blev upp ur bassängen och direkt iväg till gymmet :) Me like!

Tog 12bussen hem med min älskade Louisa for in till robban och mötte upp mamma, stack till
badhuset och var där ett tag och sedan for jag hem. Anledning till att jag inte har bloggat
är för att jag har försökt göra läxa med det går inte så bra.. orkar inte! Ska iafl ta ut morsans
hårförlängning nu och sedan sätta i nytt så lär inte bli nått plugg eller blogg på nån timma.


Kommentarer
Postat av: sara linnéa therese

åh tack så jätte mycket! jaa, jag hoppas verkligen det blir ett lyckligt slut men så blir det ju inte alltid.. <3

2010-11-29 @ 22:21:23
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->