Vad är beatrice's favorit tv-serie?

Visste ni att...
Min favorit tv-serie är utan tvekan Sex and the city, har inte sett alla säsonger men har laddat allihopa nu:) så nu kommer de bli en lång resa genom alla avsnitt. Gillar verkligen hela New York stilen och allt glamour, ser så jäkla härligt ut.. serien är verkligen en medelåldrig bruds dröm, eller när jag kanske är 25-30bast skulle jag gärna vilja bo där och ha en massa cash och kunna köpa allt jag ser, skor,kläder och allt annat ;) New york är nog ett place som står på min lista att besöka innan man dör, dit måste man fan åka! fara dit men nån kompis och shoppa!♥

Favorit skådespelaren i serien,möjligen av alla kvinnliga skådespelare, är själv klart the one and only Shara Jessica Parker, så jäkla skön brud! jävlig snygg för den delan också men hon är en jävel på att spela asså.. När hon spelar Carrie i serien så gör hon de på en riktigt hög nivå!Älskade öven sex and the city filmer, såå sjukt jävla bra asså.. dom fyra tjejerna gör verkligen hela serien, utan dom- inge sex and the city ;)

-Shara Jessica Parker, vilken stjärna ;)

Men nu ska jag snacka klart men alle och sen ska jag se på Sex and the city..
Hörs sen elr imrn:) pusssaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->