spanien spanien spanien

god morgon

igår var det fotboll och som alla vet så vare spaninen som tog hem hela skiten, jag och andréa satt upptryckta framför tv:n med öl och poppe och satt som galningar och glodde, vi komme överens om när det blev förlängning at om spaninen gör mål ska vi springa runt huset en gång, och det gjorde vi.. vi skrek och hade oss, så jävla skönt det va! andréas pojkvän höll på holland så det va extra skönt för henne att ringa han och ba säga orden: va vare jag sa?;D här kommer lite bilder från igår..




håll hårt om det du håller kärt ;)

kissemuttan ville smaka..



hjältar!

Nu ska jag ut i och steka lite i sooolen och jobba på brännan, det blåser lite men det duger, måste bli lite brunare tills på fredag, då äre fest som gäller;D jag kommer ta ut minidator och blogga mera.. hörs sen sötnosar, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->