Slutresultatet...

Nyss sett film och ska snart in i duschen men tänkte bara skriva ett snabbt litet inlägg. Imorgon har jag sista dagen på sjukhemme och det känns både skönt men också lite tråkigt, man har som vänjt sig vid att fara dit varje dag! :) var i robban förut och köpte ingridienser till mina tårtor som jag ska baka imorgon.. hoppas på att lyckas..näe skoja, kommer bli kung ;) Efter vi vart i Robban så for vi ner på Andra Varvet och kollaom de fanns något, hitta som sagt nya gardiner.. typ splitter nya! Köpte även jordgubbar som jag käkade när vi såg på film!



Tycker mitt rum blev betydligt mycke ljusare än förut, fett less på mina gamla gardiner också!

Nu ska jag hoppa in i duschen så god natt och hörs imorgon.. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->