ska försöka avsluta dagen

imrn ska jag som sagt till stan och tänkte liitegranna på vad jag sku köpa men kom inte fram till så mycke, men kirrade ett liitet collage på vad jag hade tänkt mig, skorna har jag kollat på ett tag nu men finns dock bara på strömpilen och vet inte om vi kommer fara dit nått! utöver detta så ska jag köpa ett tunika, det är typ i ett längre linne.. jag vet inte men jag har fastnat för färgen millitärgrön, tycker det är så grymt snyggt! lovely♥ solglasögon...JAG HAR INGA! tycker väll egentligen inte att dom när glajjorna är snygga men jag kan inte ha sånnadär snygga stora "runda"..kan verkligen inte de! så får chansa på att jag passar i domdär brillorna! dom kosta på 60 spänn..de är ju ingenting ;) ska fixa naglarna tills helgen också så det blir ett gelekit och sedan ska jag köpa nån av sololjorna, finns på Åhléns i think! hoppas
- tunikan finns kvar annars vet jag inte vad jag gör! kommer åka på en klädkris annars:(



nu ska jag hoppa in i duschen, blir att hårinpacka håret och fräscha till mig till imrn:) GNatt..
skriver imrn,pussar!

Kommentarer
Postat av: reb

duärfräsch

2010-07-13 @ 22:17:09
URL: http://rrebeccaatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->