nu är jag hemma igen

hemma nu från robban, just nu sitter jag med en chirrepåse och bloggar bara, ska gå till poolen snart och lägga mig och sola lite mera :) gick in på apoteket för att möjligen hitta nån bra solkräm osv men fanns inte ett skit som kändes bra, blir väll att kolla i stan om det finns något där, ska nog in till stan nån gång i veckan och köpa nå nya kläder, känner mig fattig på kläder.. måste ha nya!

nu har andréa farit till stugan och alle jobbar så denna vecka kommer bara att spenderas hemma och sola, får hoppas på att det är sol hela veckan dåra.



nu ska jag putta i min syrra i poolen, så jäkla kul.. och alexander om du läser det här så ring mig ikvl:)
skriver senare, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->