Nattblogg...

Komme nyss hem, varit ute och cyklat med andréa, vi stannade och snacka aslänge osv :) Nu gör jag ingenting.. sitter och lyssnar på musik och snackar med lite folk på msn, vet inte heller hur det blir imorgon.. vill ju såklart dricka men jag tänker inte sitta och dricka på en jävla "park" med femtioåttamiljarder mygghelvetten.. det går fan inte.. ska till Alexander imorgon också vid lunch och sen så ser vi vars vi hamnar om vi far till robban eller far ner till gumboda elr stannar hemma.. Får se..

Lovade min första dagens outfitbild så här kommer den..


Såhär såg jag ut idag..

•T-shirt med nitar - Carlings
•Jeansshorts - Gina

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och möjligen ringa älsklingen och hoppas på att somna tillslut.. är fan sjukt trött men jag vet att jag inte kommer kunna somna för jag har kanske kring tusen myggbett som jag håller på att klia på hela tiden.. Men nu ska jag gå ner och tvätta bort sminket och sedan ringa Alle, hörs imrn.. Gnatt..♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för locktång ? :)

2011-02-05 @ 11:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->