mitt rum är en stor katastrof!

Mitt rum.. det är helt sjukt så stökigt det är här! den som kommer hit och städar får 500 spänn.. orkar inte! andréa har ju tur hon, hon drygar ju ut på hennes städning tills man inte ens ser golvet och då blir hennes morsaless och städar åt henne menmin morsa sku inte ens mitt rum för 1mille..jag svär,sant! jag måste städa.. själv.. försökte att lura syrran,
gick in i hennes rum och ba;

B- linnea kan du göra mig en tjänst?
L- mmh
L- eller det berorpå vad..
B- fan!
L- du ville attjag sku hjälpa dig att städa ditt rum
B- MEN JA! kan du det elr?
L-glöm de!


nu blire på med plats handskar och upp med en soppåse..man vet aldrig vad man kan hitta, men de mesta är bara kläder, skriver och lägger in efter bilder när jag är klar, om jag kommer bli klar? puss♥


Kommentarer
Postat av: andréa

de där är ju inte så farligt ;)

2010-07-16 @ 09:09:17
URL: http://andreamajkrlssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
// -->